Bel direct een hr-expert:
085 - 049 1540100%_onafhankelijk_badge

HR Navigator adviseerde vanaf 2009 al meer dan 6.000 klanten bij het vinden van de best passende HR dienstverlener. Samen vertegenwoordigen deze organisaties ruim 1.800.000 medewerkers.

Maar wat vinden klanten van HR Navigator? Regelmatig voert HR Navigator enquêtes uit onder de bezoekers van haar site. Hieronder de recente bevindingen:

  • HR Navigator krijgt van de bezoekers een totaalrapportcijfer van 8,9
  • 91% vond HR Navigator gebruiksvriendelijk tot zeer gebruiksvriendelijk
  • 89% zal de volgende keer HR Navigator opnieuw inzetten om te komen tot een advies over de best passende dienstverlener
  • Ruim 74% bezocht HR Navigator voor een gericht advies of aanvullend advies
  • 88% vond de informatie uit het advies bruikbaar tot zeer bruikbaar
  • Ruim 96% van de bezoekers nodigde een of meerdere geadviseerde arbodienstverleners uit voor een afspraak
  • 56% van de bezoekers heeft inmiddels een contract met een van de dienstverleners afgesloten
  • Nog eens 28% verwacht binnen 3-6 maanden een contract af te gaan sluiten met een van de geadviseerde partijen

Klanten over HR Navigator

klantenreview Ed Voshol

We zijn nog steeds enthousiast

"Eerst benaderde ik zelf arbodiensten, maar ik kreeg onvoldoende respons op onze criteria, zoals transparantie of resultaat. Toen kwam HR Navigator in beeld. Ze regelden gesprekken met drie geschikte arbodiensten. Mensen van de OR, de directie, directe collega’s, er zat een hele delegatie van ons klaar. De verschillen waren behoorlijk groot en toch kozen we unaniem voor een kandidaat. We hebben net de eerste evaluatie gehad, en we zijn nog steeds enthousiast." Ed Voshol, Samen Veilig Midden-Nederland
Lees verder

Ze regelden een groot deel van de aanbesteding

"Al lange tijd kampten we met hoog verzuim en de samenwerking met de toenmalige arbodienst liep niet meer zo soepel. Ik was huiverig om over te stappen vanwege het gedoe. Tot ik begreep dat ik een groot deel van de aanbesteding bij HR Navigator kon neerleggen. Het voortraject liep soepel. We ontvingen van drie partijen een voorstel, waarvan er één eigenlijk gelijk afviel. HR Navigator pakte dit gelijk goed op en samen kwamen we tot een plan B en zelf C. Uit de selectiegesprekken is uiteindelijk één partij naar voren gekomen. De nieuwe arbodienst is wennen want ze werken echt op een andere manier. Maar: er is al beweging in het verzuim!" Carolien Vos, ISEC
Lees verder
klantenreview Kitty van Balen

Ik kon de adviseur altijd bellen met vragen

"Na vijf jaar waren we toe aan een nieuwe arbodienst. Ik had al gehoord van HR Navigator via BG Magazine en Vernet, en ze bleken inderdaad de aangewezen organisatie om ons te helpen. Zelf hebben we aardig wat kennis in huis over verzuim en integratie, we staan bijvoorbeeld al jaren in de top drie van Vernet. HR Navigator kon goed met ons mee kon denken op dit niveau. Ik kon de adviseur altijd bellen met vragen, hij nam alle tijd en had verstand van zaken." Kitty van Balen, Frankeland
Lees verder
Jacqueline Hiemstra

De niet lullen-maar-poetsen-mentaliteit vind ik prettig

“We waren net uitgebreid naar een regio waar we nog geen arbodienst hadden. Google bracht me op het spoor van HR Navigator. Na het versturen van het contactformulier op hun site werd ik gebeld door een van hun adviseurs. Die bleek zelf op vakantie te zijn op dat moment. Dat vond ik goede service, zelf neem ik echt niet op tijdens mijn vakantie, haha. De ‘niet lullen maar poetsen’-mentaliteit van HR Navigator vind ik prettig. Ik heb ze al twee keer aanbevolen.” Jacqueline Hiemstra, Miep
Lees verder
Marian van Roosmalen

Jammer dat ik niet meteen via HR Navigator ben gaan zoeken.

"Achteraf vind ik het jammer dat ik niet meteen via HR Navigator ben gaan zoeken. Dat had me veel tijd en energie gescheeld. Ze bieden een compleet traject, als opdrachtgever hoef je niet ernaast nog zelf de markt op te gaan. Ze zijn deskundig en hebben snel door waar je behoeften liggen, dat maakt ze een goede sparring partner. Daardoor kregen we zicht op waar we daadwerkelijk behoefte aan hadden en hoe we dat in de praktijk wilden invullen. Zonder hun expertise was dit niet zomaar duidelijk geworden en waren we langer bezig geweest." Marian van Roosmalen, Transitieleider Florence
Lees verder
Corine Nieuwschepen

We hebben nu een veel bredere kijk op arbo en verzuim

“Dankzij HR Navigator hebben wij een bredere kijk gekregen op verzuimbegeleiding en arbodienstverlening. We waren gewend alleen met een bedrijfsarts te werken. Met zijn expertise inspireerde de adviseur van HR Navigator ons tot een nieuwe werkwijze. We zetten nu een verzuimconsulent in en alleen als het nodig is, wordt de bedrijfsarts erbij gehaald. Een andere aanpak, waarmee we tot nu toe heel tevreden over zijn." Corine Nieuwschepen, SKVR
Lees verder

Klanten van HR Navigator

Bartimeus logo

Henk Arends, HR Adviseur Bartiméus

Bartiméus

“Na tien jaar dezelfde arbodienst waren we toe aan een nieuwe, frisse partij. Eerst wilden we zelf arbodiensten uitnodigen voor een pitch, maar via een workshop van Vernet kwam ik in contact met Arbokiezer. Hun expertise maakt ons slagvaardiger, was onze conclusie na een persoonlijk gesprek. De vragenlijst vonden we soms lastig in te vullen, maar de adviseur van Arbokiezer was altijd bereid tot nadere toelichting. De drie door Arbokiezer geselecteerde partijen voldeden aan onze criteria wat betreft kwaliteit, landelijke spreiding, spreekuurlocaties en certificering. De tussenkomst van Arbokiezer bespaarde ons een hoop tijd. Intussen zijn we zo goed als rond met een van de drie partijen. Persoonlijk contact, professionaliteit en kennis van het veld maken wat ons betreft Arbokiezer onderscheidend.”

Antes logo

Anneke du Pree-van der Slik, Directeur P&O Antes

Zorgorganisatie Antes

“Toen ik op zoek ging naar een nieuwe arbodienst, vroeg ik me af of er een vergelijkingssite bestond voor arbodiensten, zoals die ook bestaat voor bijvoorbeeld energieleveranciers. Als vanzelf kwam ik bij Arbokiezer terecht. Ze reageerden snel en na een verkennend gesprek ging de adviseur van Arbokiezer aan de slag met ons tenderdocument met eisen. Na twee weken kreeg ik een heldere rapportage met een goede analyse, die begrijpelijk was voor iedereen in onze breed samengestelde projectgroep. Arbokiezer droeg vier partijen voor die ze vooraf goed hadden gebriefd. Uiteindelijk hebben we gekozen voor een arbodienst uit ons eigen netwerk, maar door hun marktkennis zijn ze een uitstekende partner in het selectieproces. Ze werken vlot en hebben oprechte belangstelling voor jou als klant. Hun dienstverlening past helemaal in deze tijdgeest.”

Rene van Wijk

René van Wijk, HR Manager

Eurocept

"Arbokiezer selecteerde supersnel drie interessante aanbieders voor ons"
“We waren al langer op zoek naar een nieuwe arbodienst die ondersteuning op afstand kon bieden. Die zoektocht leek me een flinke opgave, met al die aanbieders. Via Google vond ik Arbokiezer, en na het invullen van hun gedegen online vragenlijst ging het heel snel. Nog dezelfde dag waren de intakes geregeld met drie geselecteerde aanbieders. Ik had niet eerder van hen gehoord, maar ze waren stuk voor stuk interessant om te ontmoeten. Vervolgens hadden we 1,5 week later hun offertes binnen. De adviseurs van Arbokiezer hielden de vinger goed aan de pols tijdens de selectie. Ze hebben onze behoefte vertaald naar een goed aanbod.”

Rogier Werkhoven

Rogier Werkhoven, Senior HR Business Partner

Intertrust Group

"Gratis voor opdrachtgevers, maar hoge professionaliteit"
"Al voordat ik hier kwam werken, maakte ons bedrijf gebruik van de diensten van Arbokiezer. Toen we op zoek wilden naar een nieuwe arbodienstverlener, schakelden we als vanzelfsprekend Arbokiezer in. Hun succes zit naar mijn idee in de combinatie van kennis van de markt, goede tooling en persoonlijk contact. Dat het kosteloos is voor werkgevers, verbaasde me positief. Ik twijfelde eerst even: een gratis dienst, is de professionaliteit dan wel in orde? Maar die staat buiten kijf. Mocht ik ooit bij een ander bedrijf gaan werken in een HR-functie, dan maak ik zeker weer gebruik van Arbokiezer om een nieuwe arbodienst te selecteren.”

Espria-logo

Jeroen Bakker, Inkoper

Espria

"Van A tot Z goede adviezen en ondersteuning."
"De kennis die bij mij ontbrak over arbodienstverlening, hadden ze wel bij Arbokiezer. Enkele leveranciers waarmee zij op de proppen kwamen, sloten goed aan bij de wensen en eisen die wij hadden. Een andere partij was juist verrassend, omdat die niet direct paste bij de specificaties die we van te voren hadden bedacht. Ze kijken door hun kennis van zaken dus verder. Ik ben van A tot Z goed geadviseerd en ondersteund. Daardoor hebben we een juiste keuze kunnen maken. We zijn nu een jaar verder en nog steeds tevreden met de bedrijfsartsen die we nu hebben."

Eva van Overbeek

Eva van Overbeek, senior inkoper

Transdev

"Wat ons echt vooruit hielp: ze stelden de juiste vragen"
"We wilden dat alle productlines binnen ons bedrijf met dezelfde arbodienst gingen werken. Deze zijn onderling erg verschillend, ook qua verzuimpatroon. Het was dus best een uitdaging die op een lijn te krijgen. Dat heeft Arbokiezer goed gedaan door een grote gemene deler te vinden. Ze werken heel gestructureerd, en omdat ze inhoudelijk zeer goed op de hoogte zijn, kunnen ze ook de juiste vragen stellen. Dat heeft ons erg geholpen. Al is het traject afgelopen, we hebben nog regelmatig contact met Arbokiezer, ze zijn altijd bereid advies of een ander gezichtspunt te geven."

Inge van Vorst

Inge van Voorst, Hoofd Verzuimsupport

HECTAS Facility Services

"Arbokiezer ontzorgt en werkt effectief. Wat ze zeggen, dat doen ze ook."
"Het contact leggen met Arbokiezer verliep heel voorspoedig: je stuurt online een formuliertje in en het gaat lopen. Bij het invullen van de Arbokiezer worden er vragen gesteld waar je zelf nog niet over had nagedacht. Dat geeft al aan dat ze weten waar ze het over hebben. Arbokiezer maakt ook de afspraken om de offertes te bespreken, je hoeft alleen maar aan te geven wanneer je kan. Dat vond ik ook vrij luxe. Arbokiezer ontzorgt, werkt effectief en we zijn erg tevreden met de arbodienst waar we nu mee samenwerken. Wat ze zeggen, dat doen ze ook."

Marlies, P&O functionaris

"De aanbiedingen die we kregen via Arbokiezer waren supergoed."
"We waren niet helemaal tevreden met onze oude arbodienst. Online kwam ik Arbokiezer tegen en toen dacht ik ‘wat handig!’ De aanbiedingen die we kregen waren supergoed, er is een goede match gemaakt. Ik zou Arbokiezer zeker aanbevelen aan anderen: ze hebben een hele duidelijke vragenlijst, waarbij je ook wel goed moet nadenken over wat je wilt. Ze zijn er voor de werkgever en denken echt met je mee in het probleem. In hun manier van zoeken en aanbieden zijn ze zeer kundig. We vonden het een erg prettige manier van samenwerken."

Groot Klimmendaal logo

Ellen Bonouvrie, personeelsadviseur

Klimmendaal revalidatiespecialisten

"Dankzij Arbokiezer vonden we op een objectieve manier een nieuwe arbodienst."
“Wij wilden echt op een objectieve manier een arbodienst kiezen. Daarom zijn we in zee gegaan met Arbokiezer. Ze waren proactief, betrokken en dachten mee. Ook na het invullen van de vragenlijst hebben we meerdere malen gebeld om nadere informatie uit te wisselen. Ze zijn absoluut zorgvuldig in hun werk en dat is prettig. Arbokiezer is makkelijk bereikbaar, via de chat, mail of telefoon. Ze houden zich aan de afspraak. En het heeft zeker wat opgeleverd: we hebben een nieuwe arbodienst gevonden.”

Marc van Weele

Marc van Weele, gezondheidsspecialist

Farmaceutisch bedrijf MSD

Arbokiezer is heel benaderbaar: altijd tijd om telefonisch even te sparren.
Arbokiezer heeft ons ervan bewust gemaakt dat we eigenlijk met een ander model wilden werken, al beseften we dat in het begin niet. Enkele partijen op de longlist kwamen met een voor ons nieuw model, dat goed bij ons bleek te passen. Voor de shortlist legden we dit nieuwe model neer als eis. Uiteindelijk zijn we bij dezelfde dienstverlener gebleven, maar het traject met Arbokiezer heeft ons veel opgeleverd. Daarnaast waren ze heel benaderbaar: we hebben regelmatig gebeld om even te sparren, en ze hadden altijd tijd voor ons.