Je overtollige capaciteit binnen 3 maanden volgepland
Heb je nu overcapaciteit van bedrijfsartsen en casemanagers?
Dan hebben wij gegarandeerd genoeg leads om al je mensen binnen 3 maanden te voorzien van nieuwe klanten. Mocht je daarover in gesprek willen, bel dan even 085-049 15 40 om een afspraak te maken om langs te komen bij ons in Amersfoort.
- Zoek je een partner op sales- en marketing-gebied?
- Sta je open voor ongezouten feedback op je propositie, marketing en verdienmodel?
- Wil je snel de overcapaciteit vullen, of hard groeien?
- Wil je minimaal een 8 scoren op klanttevredenheid?
- Durf je nee te tegen klanten die geen goede match zijn?
- Meer dan 3.000 aanvragen per jaar
Over HR Navigator
Wij zijn HR Navigator, de grootste HR-vergelijkingssite, en de enige onafhankelijke. Al 21.462 klanten maakten gebruik van onze hulp bij het vinden van een arbodienst, bedrijfsarts, een RI&E, een PMO of een PAGO.
De afgelopen jaren hielpen we meer dan 100 arbodiensten en preventie-aanbieders om keihard te groeien. Dat lukt ons dankzij onze vergelijkingssite en onze marketingmachine. We krijgen ruim 3.000 leads per jaar binnen die we koppelen aan arbodiensten en preventie-aanbieders die voldoen aan onze eisen. Simpel gezegd: door het partnership aan te gaan krijg je klanten van ons.
Als je eigen sales en marketing niet goed werken, dan lossen wij dat voor je op. Je betaalt aan ons een kleine abonnementsvergoeding plus een percentage van de omzet die je genereert uit de klanten die wij leveren.
Ter vergelijking: als je niet met ons werkt, heb je waarschijnlijk een accountmanager nodig die je minimaal €100.000 per jaar kost, en tel daar ook nog maar €100.000 advertentiekosten bij op. Voordat je bij ons twee ton betaalt, heb je al miljoenen euro’s extra omzet. Veel van onze partners ervaren het zo: wij nemen de marketing en de acquisitie van je over.
Je hoeft dan niet meer op te boksen tegen het marketinggeweld van grote arbodiensten en geeft geen cent meer uit aan dure advertentiecampagnes.
Je krijgt alleen klanten van hoge kwaliteit, die leuker zijn om mee te werken en die langer blijven. Dus geen klanten die zeuren over elke factuur en niet willen investeren in hun medewerkers.
Deze directeuren van arbodiensten vertellen wat de samenwerking met HR Navigator heeft opgeleverd:
“Onze omzet via HR Navigator is ergens tussen de 8 en 10 miljoen euro“ – Peter Wijnholds, directeur Perspectief
“98% van onze aanvragen loopt nu via HR Navigator. Dat heeft in 2 jaar meer dan 6 ton nieuwe omzet opgeleverd. Daardoor hebben we nu ruimte voor schaalvergroting.” – Fynn van den Booren – directeur @arbo
“Dit jaar groeien we met zeker 7 ton omzet. Bijna eenderde van onze groei van de afgelopen jaren komt via HR Navigator.” – Erik Bartholomeus, managing partner DPO2
“Andere vergelijkingswebsites zijn voor ons een waste of time” – Nancy Rommens, commercieel manager Capability
Leveranciers over HR Navigator
Onze HR-experts staan voor je klaar
Elke werkdag tussen 09:00 en 17:00 bereikbaar. (Maar meestal langer)
Hoe werkt het?
- De organisatie vult online onze vragenlijst in.
- Hierna volgt altijd een telefonische intake. Er is dus altijd persoonlijk contact met de klant.
- Het resultaat is een inkoopspecificatie, die is geaccordeerd door de opdrachtgever.
- Hierna selecteren we de drie dienstverleners die het beste passen bij de klantvraag. Dit gebeurt via een geautomatiseerd en objectief selectiesysteem.
- De klant ontvangt een uitgebreide vergelijking van deze dienstverleners in ons beveiligde klantportaal.
- Hierna is de klant goed voorbereid voor oriënterende gesprekken met de geselecteerde aanbieders. De klant bepaalt zelf met wie hij in gesprek wil gaan. Afspraken vinden plaats bij de klant op kantoor, online of telefonisch.
- Een MKB-organisatie tot 75 medewerkers maakt direct een keuze uit een van de aanbieders via een zogenaamde volmacht. Als aanbieder ontvang je van ons dan een getekend contract met deze klant en begin je direct met de onboarding.
- We ondersteunen de klant ook tijdens het selectieproces en daarna, onder meer met een jaarlijkse evaluatie
Onze aanpak geeft de garantie dat:
- Organisaties het selectieproces bewust doorlopen;
- Er een beter gespecificeerde aanvraag ligt;
- Er een groter besef is van de toegevoegde waarde van een HR dienstverlener;
- Je alleen maar kwaliteitsleads krijgt en de conversie in jouw sales stijgt.
Wat kost het?
- Je betaalt aan ons een jaarlijkse abonnementsvergoeding, plus een percentage van de omzet die je genereert uit de klanten die wij leveren.
- Die vergoeding is voor iedereen gelijk, we doen dus niet aan vriendjespolitiek.
Gegarandeerd objectief
HR Navigator is als enige vergelijkingssite in Nederland onafhankelijk. We zijn geen onderdeel van een aanbieder en hebben ook geen aandeel of ander belang in een of meerdere aanbieders. We zijn ook geen lid van een coöperatie van aanbieders die de leads onderling verdelen op basis van onduidelijke criteria. Elke organisatie die via HR Navigator advies vraagt, wordt vooraf geïnformeerd over ons verdienmodel.
Met alle leveranciers hebben we dezelfde afspraken. Dat hebben we zelfs contractueel vastgelegd. Zo garanderen we onze objectiviteit én onze onafhankelijke positie in de markt.
Gesprekken en benchmark
Om scherp in beeld te houden wát je als dienstverlener in huis hebt, wie je graag als klant ziet en wat nu je onderscheidende kwaliteiten zijn, hebben we minimaal twee keer per jaar een gesprek bij ons op kantoor in Amersfoort. We nemen dan ook de benchmark door van jouw prestaties ten opzichte van de markt. Met de meeste aanbieders hebben we trouwens wekelijks en soms bijna dagelijks contact.
Al sinds 2005 een begrip
Sinds onze allereerste onderzoek onder arbodiensten in 2005 kennen we de markt van binnen en buiten en zijn we betrokken bij diverse initiatieven in de markt van bedrijfsgezondheid, zoals onze onderzoeken onder arbodienstverleners en onder aanbieders van preventieve diensten, hrm software en verzuimsystemen.
We publiceren regelmatig onze bevindingen in diverse media, zoals BG magazine, De Zaak, Xpert HR, Arbo Magazine, HR community, etc.