Spring naar content

De niet lullen-maar-poetsen-mentaliteit vind ik prettig

Jacqueline Hiemstra “Onze hoofdvestiging zit in Zierikzee, we waren net uitgebreid naar een regio waar we nog geen arbodienst hadden. Google is mijn beste vriend, zeg ik altijd, en die bracht me ditmaal op het spoor van HR Navigator. Handig, een partij die voor mij het zoekwerk doet, dacht ik. Na het versturen van het contactformulier op hun site werd ik gebeld door een van hun adviseurs. Die bleek zelf op vakantie te zijn op dat moment. Dat vond ik goede service, zelf neem ik echt niet op tijdens mijn vakantie, haha.

“De ‘niet lullen maar poetsen’-mentaliteit van HR Navigator vind ik prettig.”

Intussen zijn we aan de slag gegaan met een van de drie partijen die ze hadden voorgesteld. Tot nu toe zijn de resultaten goed. De ‘niet lullen maar poetsen’-mentaliteit van HR Navigator vind ik prettig, ze reageren snel en enthousiast. Ik heb HR Navigator al twee keer aanbevolen aan anderen die ook op zoek waren.”

 

Jacqueline Hiemstra, Diensten in huishoudelijke ondersteuning Miep

Meer uitgebreide klantreviews

Ze wisten alles van de nieuwe Arbowet

“De nieuwe Arbowet maakte duidelijk dat je alle nieuwe eisen rondom een arbodienst goed op een rij moest hebben. Dat had ik in mijn achterhoofd toen ik via internet HR Navigator ontdekte. Ze wisten alles van de nieuwe Arbowet en begrepen onze eisen goed. Maar ze gaven ook eerlijk aan dat de ligging van onze gemeente het best lastig maakte om geschikte arbodiensten te vinden. Toch kwamen ze met drie interessante kandidaten. Echt een superservice!”
Diny van Lanen, P&O Adviseur Gemeente Bergen

Diny van Lanen
Lees verder

Ze regelden een groot deel van de aanbesteding

“Al lange tijd kampten we met hoog verzuim en de samenwerking met de toenmalige arbodienst liep niet meer zo soepel. Ik was huiverig om over te stappen vanwege het gedoe. Tot ik begreep dat ik een groot deel van de aanbesteding bij HR Navigator kon neerleggen. Het voortraject liep soepel. We ontvingen van drie partijen een voorstel, waarvan er één eigenlijk gelijk afviel. HR Navigator pakte dit gelijk goed op en samen kwamen we tot een plan B en zelf C. Uit de selectiegesprekken is uiteindelijk één partij naar voren gekomen. De nieuwe arbodienst is wennen want ze werken echt op een andere manier. Maar: er is al beweging in het verzuim!”
Carolien Vos, ISEC

Carolien Vos
Lees verder

Ik hoorde meteen dat de adviseur wist waar hij het over had

“Eerst ging ik zelf op zoek naar een nieuwe arbodienst, maar het verschil was bijna niet te zien tussen al die aanbieders. Toen ik besefte dat ik er niet zelf uit ging komen, besloot ik met HR Navigator in zee te gaan. Bij het eerste contact met adviseur Marco hoorde ik meteen dat hij wist waar hij het over had. Hij stelde allerlei vragen waarop ik niet direct het antwoord paraat had, zoals over verzuimfrequentie. Marco gaf ook een goede uitleg over het verdienmodel en hoe ze onafhankelijk kunnen kunnen adviseren.”
Nassira Chouiar, BCD Travel

Nassira Chouiar
Lees verder

De oriënterende gesprekken waren echt een uitkomst

Door eerst een aantal oriënterende gesprekken te voeren, konden we daarna veel meer focus leggen op waar wij als organisatie naartoe willen en wat voor een arbodienstverlener daar dan bij zou passen.
Wendy van Reek – projectleider arbodienstverlening Horizon College

Wendy van reek
Lees verder

HR dienstverleners vergelijken?

Wij vinden voor jou gratis de best passende HR dienstverlener

Bob en Marco

Elke week de gratis beste HR-tips?

Elke dag 11.000 HR professionals blij maken. Dat is waar HR Navigator voor staat. We willen jou inspireren en helpen om je werk als HR professional  slimmer en beter te doen.

60 powertips die elke HR-professional moet kennen

Meld je aan voor de dagelijkse powertip

Powertips

Alles wat je moet weten over het selecteren van een arbodienst

Ontvang de gratis inkoopgids arbodienstverlening

arbodienst inkoopgids