Als adviseur moet ik vragen blijven stellen
In mijn werk wil ik de juiste dingen doen, juist omdat ik veel werk heb en dat vaak samen met andere collega’s doe. Opsteker van deze training? Ik heb geleerd ik mijzelf en het team positioneer. Maar ook dat ik als adviseur vragen moet blijven stellen en niet met het kant en klare advies komen.
Meer uitgebreide reviews
"Ze gaven eerlijk aan dat de ligging van onze gemeente het best lastig maakte om geschikte arbodiensten te vinden. Toch kwamen ze met drie interessante kandidaten. Echt een superservice!"
"We hebben nu een arbodienst die onze visie deelt maar ook kritisch is. Precies wat we zochten. We zijn nog steeds enthousiast."
"Alle projectleden staan nu unaniem achter de keuze van onze nieuwe arbodienstverlener. We hebben echt het gevoel dat het nu gaat veranderen."
"Ik heb ze nu al twee keer ingeschakeld en zou ze zo weer inschakelen. Dit scheelt uren voorwerk en leidt tot een selectie van kwalitatief goede partijen."
"Achteraf vind ik het jammer dat ik niet meteen via HR Navigator ben gaan zoeken. Dat had me veel tijd en energie gescheeld."
"De adviseur benadrukte dat we tot niets verplicht waren. We bleven tijdens het traject 100% vrijheid houden, dat was een prettige gedachte."
"Een aanrader voor iedereen die professioneel advies zoekt bij de keuze van een arbodienst. En nog gratis ook."
"Eerst ging ik zelf op zoek naar een nieuwe arbodienst, maar het verschil was bijna niet te zien tussen de vele aanbieders. Bij het eerste contact hoorde ik meteen dat onze adviseur Marco wist waar hij het over had."
"Met zijn expertise inspireerde de adviseur van HR Navigator ons tot een andere aanpak van verzuim, waar we heel tevreden over zijn."