Ik hoorde meteen dat de adviseur wist waar hij het over had
Eerst ging ik zelf op zoek naar een nieuwe arbodienst, maar het verschil was bijna niet te zien tussen de vele aanbieders, met al die mooie teksten op net zulke mooie sites. Ik was HR Navigator al tegengekomen op internet. Toen ik besefte dat ik er niet zelf uit ging komen, besloot ik met hen in zee te gaan. Bij het eerste contact met adviseur Marco hoorde ik meteen dat hij wist waar hij het over had. Hij stelde allerlei vragen waarop ik niet direct het antwoord paraat had, zoals over verzuimfrequentie. We waren al van plan om met een verzuimconsulent te gaan werken, en een van de drie door HR Navigator geselecteerde partijen voldeed goed aan onze verwachtingen. Het is wel wennen, als HR moet je de controle loslaten en heb je niet altijd zicht op de besluiten van de verzuimconsulent. Maar we zien nu al – binnen vijf maanden – het verschil: de cijfers voor langdurig verzuim zijn lager.
“Zelf had ik ook nog een arbodienst uitgenodigd, maar onze keuze viel op een arbodienst via HR Navigator.”
Voor ons waren de diensten van HR Navigator het ideale hulpmiddel. De adviseur gaf ook een goede uitleg over het businessmodel en hun onafhankelijkheid van alle arbodiensten waarmee ze samenwerken. En: ze vinden het overduidelijk leuk om anderen te helpen. Dat maakte het tot een extra prettige samenwerking.