Alle klantbeoordelingen
"Deze mini-training en jullie e-mails zijn hands-on en praktisch. Dat geldt ook voor het 4 pijler model van Duurzame Inzetbaarheid."
"Ga in gesprek met medewerkers, neem kleine stappen en ga uit van een meerjarenplan. Dan lukt het om DI langdurig op de agenda houden."
"Wat ik zeker meeneem is dat ik in contact moet blijven met medewerkers. En dat ik concrete activiteiten moet definiëren die passen bij wensen van medewerkers."
"Grootste inzicht? Doe het stap voor stap en denk eerst na wat je wil en welke doelstelling de organisatie heeft, kom daarna pas in actie."
"Grootste inzicht? Ik wil niet achter de feiten aanlopen, maar de regie in handen hebben. Dat lukt door klein te beginnen en elke dag 1% beter te worden."
"Er zat een lekker tempo in de workshop en er was genoeg ruimte voor interactie. De grootste eye-openers is dat we eerst onze verwachtingen scherp moeten hebben."
"Ik zou de workshop aanbevelen aan andere organisaties die ook hun verzuim organisatie opnieuw onder de loep willen nemen. Ik kreeg er energie van, ook door de leuke manier van vertellen!"
"Wij waren ontevreden over onze huidige arbodienst op dus op zoek naar een nieuwe arbodienst en naar tips. Omdat ik al wat verder in het proces was, kwamen mijn punten pas laat aan de orde, dat was jammer, maar het korte telefoongesprek na de workshop was wel heel zinvol. Daarbij werd ook niet kort ingezoomd op het verzuim binnen onze organisatie. Als je nog in de oriëntatiefase zit, dan is dit een zinvolle workshop."
"De workshop is interessant als je net als ik op zoek bent. Leuk dat het zo interactief is met een kleine groep om gericht het onderwerp mee te bespreken. De eyeopener was dat iedereen eigenlijk enigszins ontevreden is over hun huidige dienstverlener. Dank jullie wel!!"
"Leuke actieve workshop. Ruimte voor visie, vragen en delen van elkaars mening deling. De inhoud van de workshop was echt objectief."
"Was een hele compacte en leuke en kennis verrijkende workshop. Ook leuk om met anderen in de workshop te zitten. De grootste eye-opener is dat je een goede analyse moet maken van wat je wilt, en dat je niet perse hoeft aan te besteden (mag ook in delen). Dat een bedrijfsarts niet in dienst mag treden. Geschikt voor P&O-ers. Een goede voorbereiding op een aanbesteding qua kennis en vragen die je vooraf moet beantwoorden om deel te nemen. Jullie zijn niet uit op directe verkoop, maar bieden hulp en kunnen daaraan verdienen. Mooie win-win."
"Prima workshop voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe arbodienst. Ik heb nog geen ruimte voor gehad om mijn aantekeningen terug te lezen. Maar deze week heb ik een weekje vrij en ga ze lezen in onze tuin."
- Vorige pagina
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 13
- Vorige pagina