Leuke interactieve setting
Ik was op zoek naar meer achtergrondinformatie over aanbesteding van arbodiensten. Het is de eerste keer dat ik dat moet regelen. Was een leuke interactieve setting die jullie hebben gecreëerd, waarin alle onderdelen de revue zijn gepasseerd.
Meer uitgebreide reviews
"De workshop is interessant als je net als ik op zoek bent. Leuk dat het zo interactief is met een kleine groep om gericht het onderwerp mee te bespreken. De eyeopener was dat iedereen eigenlijk enigszins ontevreden is over hun huidige dienstverlener. Dank jullie wel!!"
"Deze workshop is een prima voorbereiding op verkennende gesprekken met potentiële arbodiensten. Het helpt je om de vraagstelling helder te krijgen."
"Een handige, praktijk-gerichte cursus die houvast biedt in het zoeken naar een nieuwe arbodienst!"
"Ik heb de website al een aantal maanden geleden ontdekt. Onlangs heb ik ook de inkoopgids bestudeerd om zaken hieruit mee te nemen in de aanbesteding. Uit de workshop kan ik toch echt nog input uithalen voor de te maken afspraken/het contract. Er was veel informatie die ik nog niet kende. Ik denk nog veel meer te weten komen als Marco belt. Energieke presentatie! Erg geschikt als je nog met aanbesteding gaat beginnen."
"Er zat een lekker tempo in de workshop en er was genoeg ruimte voor interactie. De grootste eye-openers is dat we eerst onze verwachtingen scherp moeten hebben."
"Ik had behoefte aan meer kennis op gebied van Arbo. Ik vond het een prima workshop met nieuwe inzichten. Ik waardeer de betrokken manier van adviseren. Open en onafhankelijk."
"Als je nog weinig weet over arbodienstverlening, of te weinig kennis hebt van de markt of trends, volg dan deze workshop. Het is toegankelijk en zinvol ook voor niet (hr) collega’s, zoals bijvoorbeeld inkoop collega's."
"De workshop heeft een leuke interactieve setting, met voldoende ruimte voor vragen of om je eigen cases voor te leggen. Voor mij was een echte eyeopener dat je zelf ook invloed hebt op hoe actief en serieus de arbo dienstverlener met jou omgaat. Actie = reactie zullen we maar zeggen.."
"Ik zou de workshop aanbevelen aan andere organisaties die ook hun verzuim organisatie opnieuw onder de loep willen nemen. Ik kreeg er energie van, ook door de leuke manier van vertellen!"