Alle klantbeoordelingen
Wij hadden echt moeite om aan de klanten te komen. Je ziet nu dat het roer om is sinds afgelopen zomer. In één keer gebeurde dat. De een na de andere klant halen we binnen. Binnen een jaar hebben we de verloren omzet goed gemaakt, is het risico verdeeld over veel meer klanten en er zit nog flink wat in de pijplijn. Dus ja, de aanpak van HR Navigator werkt.
HR Navigator kan soms – tot vervelends toe – kritische vragen stellen en dat vind ik wel heel leuk. Zo bleef Marco de Zeeuw maar doorzagen over waarom ik de lopende dossiers overnam in een 90 euro contract. Hij snapte niet dat ik de bagger van een ander wilde overnemen in een abonnement waar alles bij is inbegrepen, terwijl iedereen weet dat dit niet uit kan. Die kritische vragen helpen mij in mijn denken over onze arbodienstverlening.
De adviseur van HR Navigator kwam niet alleen met drie...
Eerst benaderde ik zelf arbodiensten, maar ik kreeg onvoldoende respons...
Het maakt je keuze echt een stuk gemakkelijker. Daarnaast komen...
Ik hoorde meteen dat de adviseur wist waar hij het...
Ik kon de adviseur altijd bellen met vragen, hij nam...
Ik was huiverig om over te stappen vanwege het gedoe....
Kosteloze dienstverlening aan werkgevers? Daar zal wel iets aan vastzitten,...
Toen wij nog niet met HR Navigator werkten, kregen we zo’n vijf à zes klanten per jaar erbij. Nu sluiten we via hen zo’n tien klanten per maand aan. Dat gaat om serieuze omzet, misschien wel het tienvoudige als eerst. Het is gewoon een vliegende start. En ja, dat is ook wennen. Want in een keer zie je je bankrekening en denk je, oké, dat heb ik nog nooit gehad.
Down to earth tips en tricks over HR. Ook voor MKB ondernemers zónder HR-afdeling.
Jouw schrijfstijl is echt zo heerlijk en maakt van saaie...
- 1
- 2
- 3
- …
- 13
- Vorige pagina