Spring naar content

Merve Cakir – HR Adviseur

Het leukste vind ik om altijd een onverwachte stap extra te zetten voor de klant, zodat ze niet alleen geholpen worden met hun vraag, maar ook getriggerd worden om verder te denken dan dat.

Meer uitgebreide klantreviews

We zijn nog steeds enthousiast

“Eerst benaderde ik zelf arbodiensten, maar ik kreeg onvoldoende respons op onze criteria, zoals transparantie of resultaat. Toen kwam HR Navigator in beeld. Ze regelden gesprekken met drie geschikte arbodiensten. Mensen van de OR, de directie, directe collega’s, er zat een hele delegatie van ons klaar. De verschillen waren behoorlijk groot en toch kozen we unaniem voor een kandidaat. We hebben net de eerste evaluatie gehad, en we zijn nog steeds enthousiast.”
Ed Voshol, Samen Veilig Midden-Nederland

klantenreview Ed Voshol
Lees verder

Ik zou ze zo weer inschakelen

“Tijdens een meeting googlede ik even snel op ‘nieuwe arbodienst’ en HR Navigator stond vrijwel bovenaan. Handig, dacht ik, dan gebeurt de voorselectie door een partij die kijk op de zaak heeft. De adviseur van HR Navigator is deskundig, voortvarend en heeft een goed empathisch vermogen voor ons als opdrachtgever. Ik raad elke HR-afdeling die op zoek is naar een arbodienst aan HR Navigator in te schakelen. Dit scheelt uren voorwerk en leidt tot een selectie van kwalitatief goede partijen.”
Niek Jaarsma, HR business partner Stryker

Niek Jaarsma
Lees verder

De niet lullen-maar-poetsen-mentaliteit vind ik prettig

“We waren net uitgebreid naar een regio waar we nog geen arbodienst hadden. Google bracht me op het spoor van HR Navigator. Na het versturen van het contactformulier op hun site werd ik gebeld door een van hun adviseurs. Die bleek zelf op vakantie te zijn op dat moment. Dat vond ik goede service, zelf neem ik echt niet op tijdens mijn vakantie, haha. De ‘niet lullen maar poetsen’-mentaliteit van HR Navigator vind ik prettig. Ik heb ze al twee keer aanbevolen.”
Jacqueline Hiemstra, Miep

Jacqueline Hiemstra
Lees verder

Mijn eerste vraag was: ‘Wat is jullie verdienmodel?’

Een nieuwe arbodienst kies je niet zomaar en niet al te vaak. De vragen gingen over allerlei aspecten en dat stelde mij goed op scherp: denk ik zelf wel aan alles bij de keuze voor een nieuwe arbodienst?
Het viel me op dat hun dienstverlening gratis is voor opdrachtgevers. Die vraag stelde ik dan ook toen een adviseur van HR Navigator belde nadat hij mijn antwoorden had ontvangen: ‘Wat is jullie verdienmodel?’ Daar kreeg ik een helder antwoord op. Dat een gekozen arbodienst een fee aan HR Navigator betaalt, vind ik logisch klinken.
Wim Brandes, WVO Zorg

Wim Brandes WVO zorg
Lees verder

HR dienstverleners vergelijken?

Wij vinden voor jou gratis de best passende HR dienstverlener

Bob en Marco

Elke week de gratis beste HR-tips?

Elke dag 11.000 HR professionals blij maken. Dat is waar HR Navigator voor staat. We willen jou inspireren en helpen om je werk als HR professional  slimmer en beter te doen.

60 powertips die elke HR-professional moet kennen

Meld je aan voor de dagelijkse powertip

Powertips

Alles wat je moet weten over het selecteren van een arbodienst

Ontvang de gratis inkoopgids arbodienstverlening

arbodienst inkoopgids